Verzending
Hoe lang duurt de verzending van mijn bestelling?
Onder normale omstandigheden ontvangt u uw pakket 1 tot 2 werkdagen nadat u uw bestelling heeft geplaatst. Dit steeds onder voorwaarde dat alle gegevens correct werden ingegeven, de transportfirma operatief is en er aan de betalingsvoorwaarden werd voldaan. Heeft u uw pakketje niet ontvangen? Hou dan rekening dat klachten uiterlijk 2 weken na het plaatsen van de bestelling dienen doorgegeven te worden.
Wat kost de verzending van mijn bestelling?
De verzending van uw bestelling, ongeacht de grootte en hoeveelheid, kost € 6,5 inclusief taksen. Bedraagt de totale aankoopwaarde €90 of meer, dan verzenden wij uw bestelling GRATIS. Voor internationale verzending is het portvrij bedrag €150 en de verzendkost afhankelijk van het land van de bestemming. Dit bedrag wordt steeds in het overzicht bij het winkelmandje weergegeven.
Wie brengt mijn pakketje thuis of op het werk?
Voor onze bedeling werken wij samen met bpost. Opgelet: burenlevering is mogelijk.
Wat als u niet thuis bent?
Als u niet thuis bent laat bpost een melding met verdere instructies achter (bv. nieuwe aanbieding op later tijdstip of pakketje af te halen op een bpost-locatie). Opgelet, dit kan in de drukte al eens vergeten worden door de transporteur. Heeft u uw pakketje betaald, dan mag u uitgaan van een vlotte levering. Is uw pakket niet geleverd binnen de week? Neem dan asap contact met ons op.
Er is een probleem met de verzending of met mijn bestelling
Alle bestellingen worden steeds streng mee opgevolgd door onze medewerkers. Mocht u toch een probleem ondervinden met uw bestelling of met de verzending ervan, contacteer dan binnen de 7 dagen na het plaatsen van de bestelling onze klantenservice via info@concap.be of via +32 14 22 60 47. Houd steeds uw ordernummer bij de hand.
De klant is steeds verantwoordelijk voor het correct invoeren van zijn/haar adres. Als het adres niet correct of volledig werd ingevoerd zullen de kosten van de retourzending en het opnieuw versturen altijd aangerekend worden aan de klant. Gelieve dus steeds het adres zorgvuldig na te kijken alvorens de bestelling de bevestigen.
Ik gaf een verkeerd adres op, wat nu?
Een verandering van adres is mogelijk onder bepaalde voorwaarden:
- Enkel correcties binnen dezelfde postcode zijn mogelijk.
- Maximaal één correctie is per pakje toegestaan.
- Adresaanpassingen naar een Afhaalpunt zijn niet mogelijk.
- Alleen nationale pakjes komen in aanmerkingen. Bij internationale pakketten is het spijtig genoeg niet mogelijk om uw adres te wijzigen. Daarom is het altijd belangrijk om uw adres goed na te kijken alvorens uw bestelling te bevestigen.
- Correcties kunnen worden worden uitgevoerd tot het moment dat het pakje is gesorteerd.
Ik wil geen gebruik maken van een levering aan huis door Bpost, is er een andere manier om mijn pakketje te bekomen?
Absoluut. U kan behalve levering aan huis ook kiezen voor levering in een afhaalpunt. Gelieve dan bij afleveradres duidelijk te vermelden "afhaalpunt [naam] t.a.v. [uw naam], gevolgd door het exacte adres. Wenst u liever uw pakketje af te halen in onze Proti Balance winkel? Vul dan bij afleveradres het adres van Proti Balance in.
Betaalopties
Belfius DirectNet, KBC Online
Heb je een bankkaart van Belfius of KBC? Dan is deze betaalmethode het beste geschikt voor u. Kies voor deze betaalmethode en je wordt automatisch naar de vertrouwde site van jouw bank geleid. Hier wordt gevraagd om het bedrag te controleren en te betalen met je authentificatiemiddel. Afhankelijk van je bank is dat een kaartlezer of een paswoord.
Bancontact / Mister Cash / Apple Pay
Betaal met Bancontact / Mister Cash / Apple Pay. Dat is zowel veilig als snel. Kies voor deze betaalmethode en vul je kaartnummer en vervaldatum in en je wordt automatisch naar de vertrouwde site van jouw bank geleid. Hier wordt gevraagd om het bedrag te controleren en te betalen met je authentificatiemiddel. Afhankelijk van je bank is dat een kaartlezer of een paswoord.
Mastercard
Als je voor Mastercard kiest, moet je bij de betaling een CVC- of verificatiecode ingeven. Je vindt deze code achteraan op je kredietkaart naast de handtekening. De laatste 3 cijfers van dit getal vormen je CVC- of verificatiecode.
Visa
Als je voor Visa kiest, moet je bij de betaling een CVC- of verificatiecode ingeven. Je vindt deze code achteraan op je kredietkaart naast de handtekening. De laatste 3 cijfers van dit getal vormen je CVC- of verificatiecode.
Overschrijving
Als je voor overschrijving kiest kunnen we je bestelling pas klaarmaken nadat we je betaling hebben ontvangen. Opgelet: de transactietijd van een betaling kan tot 3 (bank) werkdagen duren. Jouw gekozen leverdatum wordt dan eventueel opgeschoven.
iDEAL
Betaal met iDeal. Dat is zowel veilig als snel.